nedelja, 8. september 2019

layout- amazimg



Pozdravljeni!
Danes z vami delim layout. Tokrat so punce v Craftalnici naredile čudovito skico kateri smo morali slediti. Ker dandanes delamo vse polno slik sem iz svoje zaloge vzela dve. Naši malči so čudoviti motivi za res originalne spomine. Za izdelavo sem uporabila meni zelo ljube Lemoncraft pairje iz kolekcije House of roses. S  stencil šablono Nelli`s sem naredila vzorec s pomočjo Distress oksidov, izrezala nkej rož in metulljev za končni izgled.

Hello!
I share with you a layout. This time made girls over at the Craftalnica blog a beautiful sketch. I looked for verry special photos in my stash. Our children are realy special and perfect for unique memories. For the layout I used one of my favorite Lemoncraft papers from the collection House of roses. For the beckground i used Nelli`s stencil and Distresss Oxide.For decoration some fussycuted flowers and butterfly.















































Entering this to the:

6 komentarjev:

  1. Čudovito sestavljen LO. House of roses pa meni eni naj papirčkov, še dobro, da imam zalogo.
    Hvala, da si se nam pridružila v aceaft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen LO. Čudovit spomin si ustvarila. Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici, kjer avgusta gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep LO. Ti so res lepi in zelo pristojijo fotkam.Hvala, ker sodeluješ pri CTAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. That is an amazing layout! Love the layers and colors! Thanks for joining us at Creative Artiste Mixed Media!

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful. So many beautiful things to look at. Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit LO si naredila in izbrala krasni sliki :-)) Super si dodala besedo in rožice.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v LO izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši